PANCAKES Z NUTELLĄ I OWOCAMI | BREAKFAST IDEA

by - 20:49

Każdy kto mnie zna wie, że uwielbiam gotować i piec słodkości. Za każdym razem, gdy wracam na parę dni do domu lub mam wolny weekend lubię poświęcić dłuższą chwilę na przygotowanie śniadania. Każdego dnia jem twarożek albo kanapkę i zawijam na uczelnie, ale gdy mam czas wyobraźnia bierze górę i zaczyna się tworzenie. Wstawiałam już przepis na moją ulubiona jaglankę, placki z jabłkiem i szakszukę z chilli, a dziś przyszła pora na odrobinę słodkości - PANCAKES. Nie znam osoby, która nie uwielbiałaby małych amerykańskich placuszków! Oto moja propozycja jogurtowych, puszystych placuszków z nutellą i owocami letnimi.


SKŁADNIKI
- 120 g jogurtu naturalnego
- jajko
- pół opakowania cukru waniliowego
- łyżka roztopionego masła
- 75 g mąki
- 1/3 łyżeczki sody oczyszczonej
- odrobinka proszku do pieczenia
- olej do smażenia
- ulubione dodatki np.:nutella, syrop klonowy, dżem, cukier puder, letnie owoce
JAK PRZYRZĄDZIĆ
Jogurt, jajko i cukier waniliowy umieścić w misce i wymieszać. Dodać roztopione masło i dokładnie wymieszać składniki. W drugiej misce wymieszać mąkę, sodę oczyszczoną i proszek do pieczenia. Następnie dodać suche składniki do pierwszej miski i dokładnie wymieszać na jednolite ciasto. Rozgrzewamy patelnie z tłuszczem. Nakładamy po 2 łyżki ciasta na jednego placuszka i smażymy do zarumienienia z obu stron. 
Podajemy z ulubionymi dodatkami, w moim przypadku padło na nutelle, sos z truskawek i jeżyny. 






You May Also Like

0 komentarze

Bardzo dziękuję za komentarz!