WISHLIST - BIKINI

by - 15:30

Oficjalnie od tygodnia (nieoficjalnie od dwóch tygodni) mam WAKACJE! Najdłuższe wakacje w moim życiu, w pełni zasłużone oczywiście. Piękna pogoda zawitała już do nas, więc pora znaleźć strój kąpielowy idealny na plaże. Ostatnio przeglądałam stronę Zaful.com i znalazłam świetne propozycje, którymi chce się z Wami podzielić. W tym roku moje myśli krążą wokół trzech kolorów - bordo/czerwień, odcienie beżu i zieleń. Nie klikałam na żadne inne stroje, przyrzekam. Proste kroje, niby nic specjalnego, ale własnie takie lubię najbardziej. A wy wybraliście sobie już strój na plaże? Jakie kolory w tym sezonie u Was królują? 

1 | 2 | 3 | 4 | 5
1 | 2 | 3 | 4
1 | 2 | 3 | 4 | 5

You May Also Like

6 komentarze

  1. o rany! przepiękne te stroje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszy jest ten na ostatnim zdjęciu, na samym dole. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zielony jednoczęsciowy boski! <3 Aż myślę czy nie kupić :D (PS Ciesz się wakacjami!)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jeden strój który wstawiłaś :) Śliczne wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pudrowo różowy - cud!!!♥ +Obserwuję

    Last Dream By Me *klik*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic tylko życzyć udanych wakacji! :D
    A stroje .. każde są piękne ♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!