ZACZĘŁO SIĘ...

by - 22:15


Pewnie nie wiecie, ale zaczęła się SZKOŁA! W tym roku zaczęłam swój 'ostatni rok nauki' - oficjalnie jestem maturzystką. Nadal nie mogę tego pojąć, przecież dopiero co szłam do pierwszej klasy i o mało co nie popłakałam się na pierwszej lekcji języka angielskiego, a tu już trzeci rok. Czeka mnie sporo nauki, ale i sporo niezapomnianych wydarzeń. Osiemnaste urodziny, poszukiwania kreacji na studniówkę, studniówka, a po maturze najdłuższe wakacje w moim życiu. Chociaż wiem, że będzie to okropnie zabiegany rok, staram się skupić na pozytywach i czerpać z nich jak najwięcej przyjemności. To samo radzę Tobie. Skup się na dobrej stronie chodzenia do szkoły. Pomyśl o tym czego ciekawego możesz się nauczyć. Spotkasz swoich znajomych, pośmiejesz się. Przecież za kilka miesięcy święta, a po świętach kolejne wakacje. Wykorzystaj czas spędzony w szkolne jak najlepiej, bo w przyszłości za nimi zatęsknisz.

Pogoda ostatnio nas rozpieszcza, z czego szczerze aż tak się nie cieszę, bo wręcz nie mogę doczekać się jesieni. Złota, polska jesień jest jedna z najpiękniejszych pór w roku. Jednak póki słonko grzeje przedstawiam luźny outfit, który moim zdaniem nada się idealnie do szkoły, na teraz. 



KOSZULA - NONAME | TOP - NEW LOOK | SPÓDNICA - H&M | BUTY - ADIDAS

You May Also Like

2 komentarze

  1. Super zdjęcia! Kto Ci je robił? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Fotki :) Powodzenia na maturze :)
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!