CO SIĘ ZE MNĄ DZIEJE?! | INSTA MIX

by - 00:28


Zawsze jak nie mam zdjęć, którymi mogłabym się w Wami podzielić stawiam na instagrama. To miejsce, gdzie staram się co jakiś czas coś wstawić, pokazać że wciąż żyję i oczekuję na wenę pisarską. Odkąd mieszkam w Poznaniu czas leci nieubłaganie szybko. Same dojazdy pochłaniają dużą część mojego dnia, a przygotowywanie jedzenia, sprzątanie no i samo siedzenie na uczelni sprawia, że zazwyczaj przegapiam czas pomiędzy wschodem a zachodem słońca, kiedy zazwyczaj robi się zdjęcia. Blog cierpi na tym i ja też, ale znajdę na to jakiś sposób, a przynajmniej spróbuję.

A co tam u mnie? Jak wyżej wspominałam, przeprowadziłam się do Poznania i zaczęłam studiować. Narazie mam mieszane uczucia co do kierunku jaki obrałam, chociaż może to powakacyjne lenistwo wciąż mnie trzyma. Codziennie poznaje dużo świetnych osób, z którymi mam nadzieję tak szybko się nie pożegnam. Tramwaje stały się moim wrogiem numer jeden, a i tydzień temu miałam 19-ste urodziny. Te dwa dni świętowania znalazły w moim sercu specjalne miejsce. W końcu nie codziennie pół rynku śpiewa ci sto lat.



You May Also Like

7 komentarze

  1. Też właśnie zaczęłam studia w Katowicach. A jaki kierunek wybrałaś, życzę powodzenia i weny do nauki, chociaż mi też ona ciężko przychodzi :D

    https://livetourevel.blogspot.com/2017/11/fit-couple.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba wygląd twojego bloga i instagrama. Na zdjęciu w about me przypominasz mi Khloe.
    https://mariemysliwiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na studia idę w tym roku, śliczne zdjęcia

    mój BLOG <---klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli można spytać - jaki kierunek wybrałaś? Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prowadzisz instagrama!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjecia! A lenistwo samo przejdze :)
    http://heresiggy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! Ja na studia idę dopiero za rok :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!