DROGERYJNE NOWOŚCI KOSMETYCZNE

by - 22:56


Ostatni wpis typu beauty był dawno dawno temu, ale od zeszłego roku każdego dnia używałam praktycznie tych samych kosmetyków. Jednak od ostatniej promocji rossmannowej zaczęłam testować pare tańszych, drogeryjnych perełek. Dziś chcę się Wam rozpisać o dwóch niedawno zakupionych nowościach. Ostatnimi czasy polskie firmy kosmetyczne pokazały, że warto się nimi zainteresować. Eveline, Lovely czy Wibo z każdą kolekcją robią na mnie coraz większe wrażenie. Może nie są oni jakoś bardzo oryginalni, bo wiele z ich produktów jest inspirowanych wiodącymi markami makijażowymi, ale za to porównanie ceny do jakości aż zachęca do zakupu.


Moją pierwszą drogeryjną perełką jest podkład Eveline Liquid Control HD w odcieniu 015 Light Vanilia (cena ok 30zł).  Zazwyczaj każdy podkład mocniej kryjący posiada dość gęstą formułę, dlatego zaskoczeniem było nałożenie podkładu, który dosłownie spływał po twarzy. To mój pierwszy kosmetyk nakładany za pomocą pipety, ale na pewno nie ostatni, bardzo spodobał mi się ten sposób aplikacji, dzięki któremu kontrolujemy krycie. Podkład bardzo dobrze sprawuję się na mojej skórze (mieszanej), pozostaje na twarzy cały dzień i zapewnia naturalny wygląd cery.  Moim ulubieńcem nadal pozostaje ProLongwear od MAC COSMETICS, ale do codziennego makijażu Eveline będzie nadawało się idealnie!



2018 to rok totalnego rozświetlenia. Nie znam dziewczyny, która nie byłaby aktualnie zakochana w rozświetlaczach. To obowiązkowy punkt mojego codziennego makijażu, glow musi być zawsze! 
Gdy skończył się mój ulubiony srebrny rozświetlacz i zostałam z samymi złotymi odcieniami, postanowiłam, że pora kupić 8-kolorową paletkę rozświetlaczy od MakeUp Revolution x Soph (cena ok.40 zł), która była bardzo zachwalana przez moje ulubione youtuberki. Nie zawiodłam się! Pigmentacja powala na kolana, a kolory pozwalają urozmaicić codzienny, nudny makijaż. Świetnie sprawia się również jako cienie do oczu. Jestem w niej totalnie zakochana i polecam każdemu kto lubi trochę zaszaleć z makeupem.



You May Also Like

1 komentarze

  1. paletka pięknie się prezentuje
    makijaż bardzo ładny, nie za nachalny
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!