32 DNI DO ZGROZY

by - 12:12


Trzy lata liceum minęły mi tak szybko. Zaklimatyzowanie na początku było trudne, a zmiana klasy w drugiej jeszcze trudniejsza. Rozszerzona fizyka okazała się moją zmorą, a matematyka przyjacielem na całe życie. Nowi ludzie, początkowo dziwni, stali mi się bardzo bliscy. Pomimo wielu chwil podłamania spowodowanych nauką było parę wartych zapamiętania. Wspólny wyjazd na kręgle i do teatru, wycieczka klasowa w góry czy cały rok 2016 obfity w imprezy osiemnastkowe. Pod koniec maja nasze ścieżki się rozejdą, ale parę wspomnień na pewno zostanie.

Od mojej studniówki minęło już prawie 3 miesiące, ale dopiero teraz chcę się z Wami podzielić zdjęciami. Zabawa była świetna, wytańczyłam się tak, że w moich rajstopach zrobiły się dziury na całą stopę, nie żartuję! Co dziwne, następnego dnia zero zakwasów. Z niecierpliwością czekam na filmik, który uchwycił pełno moich żenujących scen - jak zawsze.







You May Also Like

3 komentarze

  1. Wiele wspaniałych wspomnień masz co do liceum. Ale jak na początku bywa na studiach będzie może trudniej ale może też za aklimatyzujesz się szybko, Powodzenia na maturze będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj studniówka - kiedy to było :)
    Wspominam bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety czas szybko leci. Wyglądałaś pięknie na studniówce. Życzę udanej matury :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!