MAC COSMETICS | PRO LONGWEAR VS STUDIO FIX | ZAFUL

by - 15:58

Długi czas zastanawiałam się nad zainwestowaniem pieniędzy w jakiś lepszy podkład. Gdy na moim koncie byłą odpowiednia cena, a studniówka zbliżała się wielkimi krokami, wybrałam się na stoisko MAC w poszukiwaniu odpowiedniego 'upiększacza'. Przemiła pani zajęła się mną, dobrała odpowiedni produkt do moich potrzeb, dobry kolor, A DODATKOWO wykonała mi makijaż. Wizyta zakończyła się powodzeniem i zakupem Studio Fix Fluid w odcieniu NC15. Aktualnie stosuję ich inny podkład z serii Pro Longwear w tym samym odcieniu.

Który jest lepszy?
Sama nie umiem odpowiedzieć na to pytanie. Moja skóra bardzo zmieniała się na przestrzeni ostatnich miesięcy. Jednym z objawów mojego leczenia była bardzo przesuszona skóra, z którą Studio Fix nie współgrał aż tak dobrze jak Pro Longwear. Pierwszy wspomniany jest bardziej kryjącym podkładem, który po nałożeniu pięknie wygładza nam skórę i wyrównuję koloryt. Na twarzy trzyma się prawie calutki dzień, jednak należy uważać, bo łatwo można go zetrzeć (rączki z daleka od twarzy!). Dobrze go wspominam, ale największym i jedynym minusem był okropny efekt w połączeniu z wodą/potem. Podkład zaczął się ważyć i wyglądał bardzo niekorzystanie przez dobrą godzinę, aż wszystko nie wyschło.Co do Pro Longwear'a moje odczucia są zdecydowanie lepsze. Długo się trzyma, ma średnie krycie, które można budować, świetnie wyrównuję koloryt skóry i nie znika z buzi tak łatwo. Żaden z nich również nie zapycha za co chylę głowę.
Największy minus?
Oba mają bardzo nieprzyjemny zapach. Nie rozumiem czemu tak dobra firma jaką jest MAC nie może stworzyć podkładu, którego zapach będzie przyciągał, a nie odstraszał. Po kilku miesiącach da się do niego przyzwyczaić, co nie zmienia faktu, że powinni nad nim popracować.
Wielkim minusem, ale tylko w Studio Fix, jest brak pompeczki.
No i cena - 148 zł za 30 ml to trochę pieniążków, ale dla piękna trzeba cierpieć (a raczej nasz portfel).


Największy plus?
Ogromna paleta odcieni. Czy masz skórę w tonach ciepłych czy zimnych, każdy znajdzie coś dla siebie. Trwałość i pojemność też należy pochwalić. Jeden pojemniczek produktu starcza mi na         3-miesięczne codzienne użytkowanie.

Polecam oba każdemu, kto chciałby zakupić coś porządniejszego. Ja bardziej preferuję 'długonosiciela' i jego polecę trochę bardziej, ale każdy ma inna skórę, więc najlepiej będzie wziąć próbki i zapoznać się z obydwoma. PAMIĘTAJCIE! Zachowajcie je lepiej na ważniejsze wyjścia czy specjalne zadania, bo inaczej będziecie 'klepać biedę'. 

Ostatnio dostałam super organizer na kosmetyki od firmy zaful.com. Naprawdę świetna rzecz, która pomogła mi w końcu zorganizować moją kolekcję makijażową. Pojemnik jest plastikowy i ma sporo przegródek, najwięcej na szminki. Pięknie wygląda na szafce, wręcz ją zdobi.
Mały prezent dla moich czytelników, 10% zniżki na zakupy na stronie ZAFUL.COM, wystarczy wpisać kod: ANNELIZF !!!!


You May Also Like

7 komentarze

  1. amazing post dear :)
    have a nice week :)
    kisses,
    Tijana

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już od 2 lat się czaje na te podkłady ale nigdy mi nie po drodze, zawsze coś się trafi fajnego przypadkiem i sobie mówię a następnym razem. Czas się przełamać skoro je tak zachwalasz, bo jednak podkład ma nieporównywalny wpływ na odbiór makijażu. Ja np wolę już nałożyć coś kryjącego i rozświetlić rozświetlaczem niż bać się, że będę musiała robić wszystko od początku, bo mniej kryjący nie zakrył wszystkich zaczerwienień, a jednak ja robie intensywne makijaże, więc cera to podstawa. Muszę spróbować Maca;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne zdjęcia :)
    uwielbiam jak podkład ma dużą gamę kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nic nie miałam z maca
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dużo pozytywnych opinii słyszałam o tych podkładach z Maca, szkoda tylko, że są takie drogie :(
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam produkty z maca <3 mam podkład n20 i jestem w nim zakochana :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!