DOMOWE PIERNICZKOWE LATTE

by - 13:56


Spokojnie kochani - żyję i mam się całkiem dobrze. Nie będę się tłumaczyć czemu od dawna nic nie pisałam, bo sama nie wiem czemu, jakoś tak wyszło. Za parę dni święta, w szkole jest niezły zapierdziel, a ja nie kupiłam jeszcze wszystkich prezentów. Nie wie jak ja się wyrobię, ale wierzę, że wszystko się jakoś ułoży.

Planowałam wrócić w grudniu na bloga z całą masą świątecznych postów. Niestety wyszło jak wyszło i dodam ich o wiele mniej. Przechodzą do tematu posta chcę podzielić się z Wami prostym przepisem na kawę. Założę się, że chociaż połowa z Was widząc ludzi z czerwonymi kubeczkami wie, że w Starbucksie zaczął się sezon świąteczny a raz z nim nowa oferta napojów. Osobiście nie przepadam za piernikami, ale domowe pierniczkowe latte należy do moich ulubieńców zimą. Smakuje jak mocne kakao, jednak z odrobiną świątecznej magii.

CZEGO POTRZEBUJESZ?
-1/4 kubka mocnej kawy
-3/4 kubka mleka
-łyżeczka przyprawy do pierników
-łyżeczka cukru waniliowego
-cynamon
-bita śmietana
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:
Kawę z mlekiem doprowadzić do wrzenia w garnuszku, co jakiś czas mieszając łyżką. Dodać przyprawę do pierników i cukier waniliowy, ciągle mieszając. Zdjąć z ognia i przelać do kubka. Podawać z bitą śmietaną ozdobioną cynamonem (mogą być również płatki czekolady czy posypka). Teraz połóż się wygodnie w łóżku, włącz film i napajaj smakiem nadchodzących świąt.

SMACZNEGO!

You May Also Like

1 komentarze

  1. Przepis banalny, a napoj prezentuje sie cudownie, az chce sie go wypic patrzac na te zdjecia i mysle, ze juz jutro wybiore sie do sklepu po przyprawe do piernikow i wykorzystam ten przepis u siebie w domu. Jestem pewna, ze idealnie sprawdzi sie w ten zimny, grudniowy wieczor, ktory mam zamiar sprzedzic pod kocykiem czytajac ksiazke :)

    http://nastolatka-za-granica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!