PLACUSZKI Z JABŁKIEM | BACK2SCHOOL BREAKFAST

by - 11:40

Przez moją pracę kompletnie nie mam czasu gotować. Każdego dnia piekę w kawiarni ciasto, czasami nawet dwa, więc gdy przychodzę do domu nie mogę patrzeć na słodycze. Plusem mojej pracy jest duża ilość popołudniowych zmian, dzięki którym mam szanse poeksperymentować trochę ze śniadaniami czy obiadem. Od kilku miesięcy w moim domu bardzo popularne stały się moje placuszki jogurtowe z jabłkiem. Lekkie, ale sycące i szybkie w wykonaniu pancake'i to idealna propozycja na śniadanie. Dziś podzielę się  moją recepturą. Mam nadzieję, że zrobią furorę i w Twoim domu!



SKŁADNIKI: (ok.7/8 placków)
*jajko
*125 g jogurtu naturalnego 
*85 g mąki pszennej
*pół opakowania cukru waniliowego
*łyżeczka proszku do pieczenia
*jabłko
*cukier cynamonowy (lub cukier waniliowy zmieszany z cynamonem
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:
Jogurt, cukier waniliowy i jajko wymieszać w misce widelcem. Dodać mąkę z proszek do pieczenia i wymieszać wszystko dokładnie. Jabłko obrać i pokroić w plasterki. Rozgrzać patelnie do naleśników. Nakładać po łyżce ciasta zachowując odstępy. Na każdego placuszka położyć 2 plasterki jabłka i posypać do cukrem cynamonowym. Gdy placuszek zarumieni się, ostrożnie przewracamy go na drugą stronę, tak aby jabłka zostały na swoim miejscu. Gotowe placki podajemy obsypane cukrem pudrem lub polane jogurtem naturalnym/syropem klonowym/bitą śmietaną. Smacznego!


You May Also Like

15 komentarze

  1. Powiem szczerze że wyglądają baaardzo smacznie i chętnie bym się skusiła na spróbowanie ;) Przepis też faktycznie wygląda na prosty
    chyba się pokuszę :D
    Pozdrawiam
    http://ni3bi3ska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają bardzo smakowicie chętnie wypróbuję przepis :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pycha! Zdecydowanie muszę wypróbować ten przepis. Z miłą chęcią dołączam do obserwujących + pięknego masz insta ;*
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają cuudownie i nie są skomplikowane w wykonaniu, więc na pewno spróbuję zrobić je i ja! Zobaczymy jak mi to wyjdzie :))

    Pozdrawiam serdecznie i obserwuję :>
    https://paulina-berczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają nieziemsko a smakują pewnie jeszcze lepiej ;)!

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają obłędnie ♥️ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm... Wygląda smakowicie! Na pewno spróbuję twojego przepisu. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądają na prawdę smacznie:)

    https://wiktoriaotto.blogspot.com/2017/08/najduzsze-wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka pychotka *.* Muszę spróbować je sama usmażyć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega post!
    http://www.flarri.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają pysznie i na pewno tak też smakują ;) ja ostatnio odstawiłam laktozę, więc stawiam na omlety z dodatkiem mąki kokosowej. Buziaki, Natalia z bloga nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają bardzo smacznie, szczególnie w tej kompozycji. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie placuszki, zapisałąm sobie przepis! :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!