FENIKS? | ZAFUL

by - 16:18


Uwielbiam dostawać paczki, nieważne jakie. Radość przy otwieraniu, nawet jeśli wiesz co się w niej znajduję, jest jak u małego dziecka, gdy dostanie cukierka. A jak poprawia humor! Kurierzy nawet nie wiedzą, jak bardzo wyczekiwanymi i świetnymi facetami (nie spotkałam jeszcze żadnej kobiety w tym zawodzie, a wy?). Tydzień temu dostałam drugą już paczuszkę od ZAFUL i kolejny raz jestem bardzo zadowolona. Wszystko przyszło dobrze zapakowane i dobre gatunkowo jak na chiński sklep. Jedyne na co pomarudzę to rękawy od bluzy, ponieważ są 3/4 a nie długie. Jednakże na lato będzie bardzo fajna. Szczotki do makijażu to mój nowy hit, a chokery lekką obsesją.
A co u mnie? Nawał egzaminów, matura i wiosna. Jest ciężko, ale trzeba się pomęczyć, żeby potem powstać jak feniks z popiołu.

Co do feniksa, od wielu miesięcy nie pozowałam do zdjęć innych niż selfie. Nie czułam się pewnie przed aparatem z wielu różnych powodów. Po tak długim czasie wróciłam, a pomogła mi w tym ta bluza haha. A teraz spójrz w górną część przeglądarki, co widzisz? TAK, UDAŁO SIĘ mam swoją własną domenę. Koniecznie ją zapamiętaj!
Zapraszam Was rrównież na snapa : seven_bloggers, gdzie co każdy wtorek robię małą pogadankę o wszystkim i o niczym.

HOODIE - klik
MAKEUP SET - klik
CHOKERS - klik 


You May Also Like

7 komentarze

  1. Piękna bluza, bardzo mi sie podoba :) http://perfectmrshouse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba każdy lubi niespodzianki :) a chokery są naprawdę piękne :) Pozdrawiam
    www.kammad11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja spotkałam się z panią roznoszącą paczki - z poczty polskiej :D Ja też uwielbiam dostawać paczki, zawsze towarzyszy mi przy tym niezwykłe szczęście i podekscytowanie :D
    Ja za chokerami nie przepadam, jakoś ta moda do mnie nie przemawia :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy chyba lubi dostawać prezenty. Gratulację domeny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Taak! Ja również kocham dostawać paczki, a co tam, ja kocham po prostu wszystkie prezenty! Prawda jest taka, że nawet kiedy wiem co w niej będzie, tudzież co dostanę to cieszę się i wyczekuję dnia jak mała dziewczynka mikołaja haha.
    Bardzo ładne zdjęcia, jednak bluza to zdecydowanie nie mój styl..
    Pozdrawiam cieplutko,
    www.lustrzaneodbicieironii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam, że masz ze 3 dyszki na karku, zanim nie przeczytałam zakładki "about". Postarzasz się zbyt ciemnym make up-em. Trzymaj się zasady, że albo ciemne oczy, albo ciemne usta...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!